2011年3月9日

==不懂要写什么标题...

  • Sometimes,I just need someone to talk to
有时候,我只是需要一个可以说话的人。

  • I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you
我爱你,不是因为你是一个怎样的人,而是因为我喜欢与你在一起时的感觉。

  • Sometimes, people cry not because they're weak. It's because they have been strong for too long
有的时候,人们之所以哭泣并不是因为软弱,而是因为他们坚强了太久。

  • There are 4 steps to happiness: you ,me ,our hearts,together!
通往幸福只需要四步:你、我、我们的心、在一起!

  • When the world says,"Give Up!" Hope whispers,"Try it one more time".
当全世界都要我放弃,我还是期待有人轻语一声:“ 再试一次”。

  • Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 
不要着急,最好的总会在最不经意的时候出现

  • Spend life with who makes you happy, not who you have to impress.
选择让你快乐的那个人来共度余生,而不是你必须努力取悦的那一个。 

  • You are so lucky, because you can choose to love me or not, but myself only have to choose from loving you or loving you more.
你是幸运的,因为你可以选择爱我或不爱我,而我只能选择爱你还是更爱你。

  • Sometimes you need to look back, otherwise you will never know what you have lost in the way of forever searching.
偶尔要回头看看,否则永远都在追寻,而不知道自己失去了什么

  • The world makes way for the man who knows where he is going.
只要你明确了自己的方向,世界也会为你让路。

  • Coffee bitter and sweet, is not how mixing, but rather whether the sugar; a pain, not to forget how, but rather have the courage to start again.
咖啡苦与甜,不在于怎么搅拌,而在于是否放糖;一段伤痛,不在于怎么忘记,而在于是否有勇气重新开始。 

  • Relationships are glass. Sometimes it's better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together.
关系就像玻璃,有时候,与其痛苦的去复合,不如就让它碎裂 

  • По-настоящему любит не тот, кто все время говорит: "Я тебя люблю!", а тот, кто все время спрашивает: "Ты меня любишь?".
事实上爱你的不是一直说“我爱你!”的那个人,而是问“你爱我吗?”的那个人。

  • He misses her, but he missed her.
错过只在一瞬,思念却是一世。

  • Your dream is not what you find in your sleep but what makes you not sleep.
所谓梦想,不是你睡觉时梦到了什么,而是想到了什么令你激动得没法睡觉。 

  • Some people were supposed to walk into your life, teach you a lesson, and then walk away.
很多人闯进你的生活,只是为了给你上一课,然后转身离开。

  • Can I hold your hand. No. But why? Because it'll hurt when you let go.
我可以牵你的手么?-不可以。-为什么?-因为,有天你一旦放手,它们就会受伤。

  • Sometimes, you just have to pretend that you are happy just to stop everyone from asking you what the hell happened. 
有时候,你不得不假装很快乐,只是为了不让别人问“你怎么了?”

没有评论:

发表评论